bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

tisdag 29 januari 2013

Fråga 3

Vad studerar du/har studerat?Du kanske har nämnt det någongång, men jag har nyss hittat till din blogg så..Inspirerande och snygga bilder du har!

Jag har studerat vid Åbo Akademi och läst Media som huvudämne. Håller för tillfället på med min gradu och hoppas på att jag blir Magister till sommaren.
 Vi har bl.a. gjort en nyhetssändning och en dokumentär om sexköp till Yle....
 ...Radiosändning till Radio Vasa och en bilaga till Vasabladet.
 Vi hann även fixa ihop en och annan fest.
Medan en stor del av tiden tillbringades i klippet.
Slutarbetet gjorde jag och Sofia till Strömsö. En tidning till deras 10-års jubileum.



Vad jobbar du med? :) arbetsuppgifter och sånt :)


Jag jobbar heltid på HSS Media. Med andra ord har jag hand om Vbl:s, ÖT:s, Sydin:s och PS reklamplatser på nätet.
Vid sidan om mitt riktiga jobb jobbar jag som fotograf och håller som bäst på att starta egen firma.
Jag fotograferar varje månad till bostadstidningen och..


 fotograferar bröllop och 1-årsbilder på sommaren.

Nu som då står jag framför kameran för WESTYLE.fi..
och för att ännu ha lite mera att göra så tränar jag 5-7 åriga flickor i truppgymnastik för VGF. 

Min vardag i ett nötskal.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade