bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

tisdag 17 juni 2014

Förlovningsfest


















 Tråkigt nog tog jag väldigt få bilder på vår förlovningsfest, det var full rulle hela kvällen och det roligaste jag varit med om på länge. Tuuuuusen tack alla för en oförglömlig kväll <3<3 Här kommer lite instagram bilder ännu:




 Måste ännu varmt rekommendera Rocktails till liknande typer av tillställningar. Bilder på oss rullade hela kvällen på skärmarna, bålarna var succe´, personalen underbart trevliga och stället är nytt och fint. Kiitos ! :)








2 kommentarer:

  1. Vad härligt det ser ut! Nu måste jag fråga något som jag funderat på ett tag - du har otroligt vackra och vita tänder. Får jag fråga om du har blekt dem, och var/med vad isåfall? Jag funderar själv på att göra en blekning nämligen, och behöver tips :) Tacksam för svar! (Om det nu är så att du blekt dem...)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack :) jag får tacka Kristina Salomaa för mina vita tänder. Hon jobbar i vasa och jag rekommendera henne varmt :)

      Radera

Bloggintresserade