bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

fredag 29 augusti 2014

Höstbuketten inviger hösten.

















Nu är den nya hyllan uppe (hoppas den hålls där) så jag passade på att lyxa till det med en höstbukett (Amaranthus rävsvans, Tuppkam- ormhassel,trollhassel,rosor,krysanthemum,brudslöja, alströmeria) från Malins blommor. Malin har alltid så många fina buketter så det är alltid lika svårt att välja vilken man vill ha. I fall ni ska gästa en villa i helg så kan jag varmt rekommendera att åka via Malins butik :) Trevlig helg!









4 kommentarer:

  1. Jag skulle behöva göra ett "studiebesök" hos Malins mest för intressets skull. Hittills har jag bara gått förbi någon gång :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag absolut, hon är jätte trevlig och super duktig. :)

      Radera
  2. Vad heter hyllan? Supersnygg, försökte leta på ikeas hemsida men såg ingen som liknade...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack :) bestå seinäkaappi, vi köpte den i 4 delar, finns i olika färger och material :)

      Radera

Bloggintresserade